fredag 21 januari 2011

PEDAGOGIK

DAGEN har än så länge gått åt att sitta vid datorn och leta reda på forskningar om pedagogik. Det ingår i min kurs och jag ska diskutera med mina kurs kamrater på nätet om det också. Jag är inte ett dugg motiverad till detta. Om jag bara kunde få en fungerande trollstav för en dag så skulle jag trolla bort alla mina bekymmer, både privat och ekonomiskt. Då skulle jag kunna sluta plugga och därmed sluta behöva LÅNA pengar för att ha en inkomst. Nej jag får bita i det sura äpplet och stå ut.... dock lär jag ju aldrig bli skuld fri om jag ska behöva göra så här länge till. I bland tänker jag att jag ska säga upp mig från kursen och låta ödet bestämma över mig. Men det är väl inte värt det kanske..... jag tänker mig att jag i såna fall skulle skriva in mig på arbetsförmedlingen och hoppas att jag får arbetslöshetsersättning! Men det är ju inte säkert och då står jag där utan pengar....

JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT TÄNKA PÅ PENGAR HELA TIDEN, KAN NÅGON KOMMA PÅ VAD JAG SKA GÖRA FÖR ATT SLIPPA DETTA?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar