fredag 28 januari 2011

MINA MÅL 28/1 - 4/2

SOM jag berättade i ett tidigare inlägg så är det här med mål och utmaningar ganska svårt för mig. Jag blir pressad och får prestations ångest. Men jag vill så gärna.. =)

- DRICKA TVÅ NUTRILETT OM DAGEN


- FÅ IN MINST 6 TRÄNINGSPASS


Föra veckan


- INTE ÄTA NÅGOT GODIS ELLER ANNAT SÖTT - Inte riktigt!

- ÄTA FRUKOST VARJE MORGON (dålig på frukost) - Frukost är jätte svårt tycker jag! Jag måste verkligen komma på en bra lösning för frukosten!

- SKA ÄTA EN NUTRILET SHAKE OM DAGEN, TILL LUNCH - Nästan varje dag har jag druckit en nutrilett till antingen frukost eller lunch.

- JAG SKA KLÄMMA IN MINST 6 TRÄNINGSPASS - 3 eller 4 träningspass blev det. 

Nästa vecka hoppas jag att jag kan stryka mina mål i stället. =) 

1 kommentar:

  1. okej, du har alltså gått upp dina 2 kilo?
    vad tråkigt, men bra att de inte var mer.
    jag tror du tar igen dom, detta klarar du vännen. jag står på din sida all the way :)

    SvaraRadera