måndag 31 januari 2011

HAR JAG TAPPAT GNISTAN?

ATT min blogg handlar om min vikt nedgång och min träning och så vidare har nog ingen missat. Men mer då... det känns som att jag tappat gnistan lite! Jag tycker det är jätte kul att ni läsare har ökat ganska mycket och att ni skriver mer kommentarer gillar jag (skriv ännu mer!) =). Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag har även startat saker här i bloggen och jag har ingen koll på vad och jag glömmer bort att uppdatera om det..utmaningar, mål eller matdagbok. Och framför allt har min vikt uppdatering blivit helt bortglömd av någon anledning. På fredag hoppas jag att jag ska komma ihåg att uppdatera er. Jag tror jag står still.... *ledsen gubbe*

130 dagar ungefär kvar till mitt måldatum, jag har ingen speciell vikt jag vill vara nere i då, men jag vill ha gått ner så mycket som möjligt tills dess! Som det känns nu så känns det bra, jag är sjukt stolt över min prestation än så länge. Hoppas bara att det ska fortsätta så här!

1 kommentar:

  1. du får börja skriva lite om ditt liv övrigt?
    tror inte du tappar läsare för det :)

    fast självklart är de kul att läsa om de du skriver nu också. men för din skull menar jag :)

    SvaraRadera