fredag 14 januari 2011

FRAM MED PISKAN




Eftersom jag missat väldigt mycket plugg tid pga min förkyldning så är det nu dags att sätta igång. På torsdag nästa vecka har jag en muntlig tenta om DNA, biomolekyler, energi och evolution. Säkert nått mer som jag inte tänker på just nu. Man kan tro att jag läser till sjuksköterska! Men det gör jag ju inte, jag läser till förskollärare. Varför jag valde natur inriktningen är en gåta, men nu vet jag ju att jag inte vill gå klart den! Så nått bra har det ju blivit på det sättet. Frågan är hur denna tenta kommer gå, det är mycket att plugga in på 6 dagar. Pinsamt att sitta med flera människor och inte kunna svara på lärarnas frågor! Bäst att sätta fart...

-- bloggat från min iphone --

1 kommentar:

  1. Slappna av, vi kommer att sitta i arbetsgruppen och den delas in på tv, känns ju lite lugnare då :-)

    SvaraRadera