onsdag 26 januari 2011

ÄNNU EN SIGNATUR?

IDAG var jag på informationsträff för vikarie förmedlingen (barnomsorg) och det känns jätte bra. Så nu är det bara att vänta på att dom behöver mig. =) Dom ringde ju redan igår men då var jag ju redan bokad, typiskt nog.
Resten av dagen har varit väldigt seg och jag har känt mig allmänt trött och ja lite så... Försökt fixa lite skol saker men gick inte så bra eftersom jag inte har böckerna hemma, blir bibban i morgon en stund. Skulle ha tränat men jag velade så mycket och kände inte alls för det samtidigt som jag ville, men det slutade med att jag inte gick. Jag satt i soffan hemma hos A och stirrade på klockan och tillslut så var det försent att ge sig i väg. I morgon däremot blir det dubbel pass, Step och Zumba.

På tv är det Dum, Dumare eller vad den heter, inte speciellt bra men något att titta på. Jag ska lägga mig nu för i morgon ringer klockan tidigt, jag ska gå bredvid hos en annan brukare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar