torsdag 23 december 2010

VILKET ANSVAR JAG FICK....


....Janssons frestelse blev min uppgift att tillaga här hemma. Oj oj oj, säger jag då! Vilken tur att jag inte äter det så jag inte behöver äta den! Nej, så illa är det inte, jag är helt nöjd med resultatet. För det ser ju bra ut, då smakar det väl också bra??! =) Jag gjorde en till mig med fast med kaviar eftersom jag inte gillar dom små fisk rackarna.


Klara drog med mig in till stora staden idag. Av någon anledning kände hon behov av en ny outfit till julafton. Dock inte denna outfit på bilden, men brillorna fick hon gratis för att hon handlade på BikBok för 300 kronor. Nej, mina vänner....frestelsen är gjord, gröten är kokt, godiset är fixad, det är städat och skinkan ska grileras. Snart börjar uppesittarkvällen, mys med grönsaker och dipp. I morgon kommer tomten! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar