torsdag 16 december 2010

THE UGLY TRUTH


JA, mina vänner. Eftersom jag gärna vill skriva mycket om hur det går för min viktnedgång så tänkte jag att jag skulle blotta mig för er (även om det känns ganska jobbigt). Inte så jätte bra bild och jag vet inte vad jag gör men ni får en bild av hur jag ser ut i alla fall. =) Detta är snart ett minne blott. =)

Idag har jag varit i skolan mellan 8-15.30. Först hade vi två föreläsningar och den ena satt jag och somna på, jag var så trött! Efter lunch hade vi ett seminarium som var väldigt långt och väldigt lååååååångt! Vi skulle berätta vad vi gjort under praktiken och jag började och sen satt jag (och alla andra såklart) och bara lyssnar i typ 2 timmar på alla andra som prata. Intressant (till en viss gräns), men alldeles för segt och långtråkigt! Efter skolan blev det Step Up bas på verket och nu sitter jag i soffan och njuter en stund med tända ljus. Jag ska snart göra en sak till skolan och sedan tror jag att sängen får äran att mysa med mig rätt tidigt i kväll. SNARK!

1 kommentar:

  1. Det är verkligen en action-bild, men som sagt, vad gör du för nåt? :P

    Sv: va, neej, jag fattar ingenting av det där med lärarprogrammet, vad menar du med fsk? du läser till förskolelärare, så långt är jag med, men kommer de nya reglerna göra att det inte blir samma sak? Öh? Det där är verkligen en djungel..

    SvaraRadera