onsdag 22 december 2010

KÄNNER MIG NAKEN...

.....OCH EXPOSED!

Jag sov ju hemma hos syster i natt lite spontant pga pendeln som inte gick som den skulle. Därför hade jag ju inte min laddare med mig. I morse gick jag upp 6.10 för att hinna med pendeln för att sedan hinna med bussen hem, för att hinna packa lite innan mamma kom och hämtade mig vid 8 tiden. Vad händer tror ni? Självklart är pendeln försenad och jag får hoppa på en buss i stället, jag hinner inte med bussen hem och får ta bussen till mammas jobb i stället och åka hem till mamma och pappa direkt. Alltså fortfarande ingen laddare! Känner mig lite handikappad då jag inte kan fota det som faller mig in och sedan kunna blogga om  det. =) Framåt eftermiddagen/kvällen då mamma gått upp så ska jag hem och packa för att sedan åka hem hit igen. Dagen roar jag mig med julstök! Nu ska jag ta in granen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar