söndag 19 december 2010

FJÄRDE ADVENT


När fjärde ljuset brinner, vi hämtar julegran. Och alla barnen räknar, dan före dan före dopparedan. 

Ikväll blir det lite film mys med mig själv i soffan. Skulle haft sällskap, men blev lite ändrade planer. Jag har haft en bra och mysig helg hemma hos mina föräldrar och jag kommer återvända hem dit på tisdag för att hjälpa till inför jul. 

Jag har bytt vägningsdag och väger mig numera på fredagar, i fredags när jag vägde mig så stod jag på samma vikt som veckan innan. Dom där 4 kilona som jag gick upp i vätska är borta i alla fall, men mitt mål som är på julafton känns omöjligt. FAN DÅ! Känns som det går dåligt för mig nu, men jag ger inte upp. KÄMPA! Jag beslutade idag i alla fall att jag stryker mitt delmål som är på fredag, känner mig inte så sugen att väga mig på julaftonsmorgon. För om det är inte gått som jag velat så vill jag inte bli ledsen för det på julafton. Och eftersom jag misstänker att jag inte kommer nå mitt mål (den här gången heller) så kommer jag nog skjuta upp delmålet 2-3 veckor. Men sen kan jag inte skjuta upp mina mål längre, jag har ett stort mål som jag måste uppnå!!! Jag får inte misslyckas! Trött på att inte nå mina mål! Men jag är otroligt stolt över mig själv för alla dom kilon jag faktiskt gått ner, och dom centimeter som försvunnit på min kropp. =)

I morgon ska jag gå och köra ett hårt träningspass! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar