onsdag 29 december 2010

ÅTERFALL?




Shit alltså, inte lätt för mig att slita mig från Sims. För flera år sen spelade jag detta spel väldigt mycket, jag hade till och med så kollade "protokoll" ( dom papprena har jag kvar, vill jag tillägga ) på mina familjer och styrde och ställde med vilka som skulle bli kära i varandra och så vidare. Direkt idag när jag satte mig och spela, började jag återskapa min värld ( kommer nästan ihåg allt i huvudet ). Jag satt inte länge och allt gick på räls, sen beslutade jag mig för att stänga av ganska snabbt, annars hade jag kunnat sitta hela natten. Detta spel har en speciell betydelse för mig, kan nästan säga att spelet var mitt sätt att koppla bort/fly från verkligheten ett tag. Jag kunde sitta i timvis och bara leka, styra och ta hand om min egna värld.



Kanske bäst för mig att hålla mig borta... :)

-- bloggat från min iphone --

1 kommentar: