söndag 14 november 2010

LITE MISSNÖJD

Efter att jag gått genom mina Ullared köp ikväll så kom jag fram till att jag är inte så nöjd med köpen. Julklapparna är jag nöjd med men jag köpte lite kläder till mig och det blev inte så bra. Plus att jag är grymt missnöjd med mängden varor, handlade för 2700 kr, men känns som att jag knappt hade med mig något hem.. Kommer ett inlägg en annan gång om vad jag handlade.

Hur som helst så är jag hemma nu och ska snart gå och lägga mig, jag är grymt trött och sliten. Gick upp 5.40 i går och sov ungefär 2 timmar i natt, full rulle och stress hela dagen och 8 timmar spenderat på en buss. GODNATT

1 kommentar:

  1. Så olika det kan vara, jag handlade för 1500 ungefär och tyckte att jag fick med mig massor hem! Nu handlade jag iofs nästan uteslutande barnkläder och då blir det ju lite annat.. Kläder till mig tittade jag inte ens på.

    Jag tycker det låter stressigt att bara få vara där några timmar? Vi var väl i fyra kanske, men vi tog det riktigt lugnt..

    SvaraRadera