lördag 13 november 2010

INGEN REKORD DAG TACK!

Just nu sitter jag i soffan och försöker komplettera min inköpslista till i morgon, mina ögon går i kors och jag måste snart sova lite så jag orkar gå upp typ 02 inatt. Jag ska åka till Ullared som ni redan vet!

Det känns inte som att jag ska dit så snart... jag hoppas verkligen inte det är någon slags rekord dag eller så, får det orkar jag fasen inte med! Jag hoppas också att bussresan går bra, jag är lite nervös för att jag vill kunna hålla mig vaken hela tiden. Vad ska jag göra i 8 timmar liksom.. tänkte först att jag skulle kolla på tv på mobilen, men vill inte riskera att batteriet tar slut. Nej fy, det känns lite jobbigt nu, varför ska jag till Ullared för? Min Ullared-kompis kanske inte kan följa med heller och det känns ju trist såklart, men inget att göra åt om det skulle bli så. Håller dock tummarna för att hon ska må bättre!!

Nej jag kanske ställer in hela skiten!!! (nej det kommer jag inte göra, men just nu är jag inte så taggad, men det beror nog på omständigheterna, ingen färdig lista, bussresan och kanske min frånvarande friend).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar