torsdag 18 november 2010

HANDY-WOMEN

I natt sov jag väldigt dåligt och därför valde jag att stanna hemma från skolan. Jag låg och funderade hela natten på mitt liv och på min framtid. Jag planerade lite hur jag skulle kunna göra om jag blir spärrad från utbildningen i ett halvår. Jag tänker inte nämna min plan nu, för än så länge är den inte aktuell och det är bara en idé. Jag vet inte om den är bra heller men det är en plan i alla fall. Vi får se!

Så idag fixade jag äntligen min antenn sladd så jag kunde flytta på min tv.


Det krävdes några minuter och ett antal små skruvar på golvet, men sen blev det bra. 




Senare idag så åkte mamma och jag till Linghem och hämtade Nova på dagis. När min syster kom hem så åkte hon och jag en sväng på stan. Nu ska jag mysa lite i soffan och sen sova, i morgon är det labb på schemat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar