måndag 22 november 2010

EN LITEN UPPDATERING

Upps, jag somnade visst en stund i soffan.... men nu är jag vaken och kollar på Biggest Loser. Om en stund börjar Biggest Loser Sverige, det är final och det ska bli spännande att se vem som vinner. Samtidigt går Böda på kanal 5 och utefrån reklamen så finns det en liten chans att jag, mamma och Klara kan synas i tv. Det är en gubbe med bar överkropp som intervjuas och han har en vit hund med sig, när det spelades in....gick vi förbi!! Så möjligtvis syns vi i dagens avsnitt! Hoppas inte!! Jag kommer kolla på reprisen eller på nätet vid ett annat tillfälle. 

Hursomhelst, idag var första VFU dagen på två veckor, blandade känslor! Jag är väldigt osäker på vad jag vill. Men det blir ett annat inlägg...

Samtidigt som jag sitter och kollar på tv så sitter jag och försöker komma på saker som jag kan göra med barnen på vfun, i temat kroppen. Svårt, men något ska jag nog kunna komma på (med hjälp av google).

 
Den här veckan är fokuserad på VFU, plugga till tenta och träna! Sova kan man ju göra när man går i pension eller nått....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar