måndag 11 oktober 2010

UPPSKJUTET INLÄGG

Jag lovade er ett "depp" inlägg idag, men jag kommer skjuta upp det till ett annat tillfälle. Kanske till efter tentan (då jag vet definitivt om jag klarade den eller inte), för om jag misslyckas så får jag verkligen deppa ihop. Idag kändes allt jätte jobbigt och jag fällde till och med tårar för att allt kändes åt helvete. Jag gav nog upp där en stund. Nu när jag kopplat bort tentan ett par timmar så känns det bättre. Klart som fan att jag ska ge allt jag kan och förhoppningsvis räcker det. Om inte, så kan jag gråta och deppa då, inte redan nu!!

Invägningen i morse blev inställd, så nästa måndag blir nästa invägning (om jag kan hålla mig borta från vågen i veckan).

Nu ska jag njuta ett tag i soffan innan det blir sängen. I morgon är det skola heeeela dagen lång!

PS. Kanske gör ett inköp i helgen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar