torsdag 21 oktober 2010

OVIS FRAMTID...

Jag tänker inte gå in på detaljer om dagens mardröm men ska berätta för er lite hur det ligger till...

I morse när jag vaknade kändes det rätt bra och även när jag satt i tenta salen och väntade på tentan. När jag väl fick den så fick vi inte öppna den förens dom sa till, men jag såg igenom pappret och såg en skymt av begreppen och jag nästan låg för mig själv för dom begrepp jag såg, kändes bra. Detta kommer funka tänkte jag! När jag väl ska börja skriva så sker något i mitt huvud... allt försvinner och jag är helt borta! Jag har aldrig varit med om något liknande! En total kortslutning blev det! Någon drog ur en sladd eller nått alltså... Jag skojar inte alltså och jag överdriver inte heller! Jag har knappt nån aning om vad jag skrev och jag skrev inte mycket, för det fanns liksom inget att skriva.

Nu vet jag att jag inte kommer få godkänt på tentan... och jag är så arg och besviken på mig själv för att det blev totalt mörker i huvudet! FAN!!! Jag hade kunnat klara detta...men självklart så går något fel!

Jag hoppas innerligt att dom sätter in ett till tillfälle innan jul, om inte så blir jag spärrad! Jag kommer inte få börja förens augusti 2011, om jag klarat tentan tills dess!

Allt känns skit, jag vill ge upp............

Jag har ingenting annat att falla tillbaka på, min utbildning är min inkomst. Utan inkomst, inga räkningar kan bli betalda. Ingen utbildning, inget jobb. Jag vill så gärna bli förskollärare och jag har utvecklats så mycket sen jag började plugga, personen jag var förra hösten, finns inte längre(oftast). Jag vill inte ge upp, jag vill fullfölja något jag startat för en gångs skull! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar