torsdag 14 oktober 2010

OCH SÅ VAR DET IGÅNG IGEN

Ja det är höst och det betyder förkylningar för mig.

I går kväll började jag känna av halsen och i morse när jag vaknade kändes det som ett tåg kört över mig sju gånger under natten. Bestämde mig för att stanna hemma och försöka orka plugga hemifrån i stället. När jag vaknade igen en stund senare så mådde jag lite bättre och satte igång och plugga. Tog en paus och åkte med mamma och hämtade söta Nova på dagis. Jag har även hunnit med att städa lite och handla inför mina kalas. Effektiv dag trots att jag inte mått helt okej. Nu på kvällen ska jag plugga lite till och ta det lugnt i soffan och hoppas att jag inte vaknar i morgon och mår som jag mådde i morse.

I morgon kommer halva min grupp hit och vi ska jobba här hemma, känns skönt att inte behöva åka någonstans om jag inte mår bra. Men det är en annan sak som händer i morgon med.... JAG FYLLER ÅR! =) På eftermiddagen kommer min syster med familj och på kvällen kommer mina tre närmsta vänner. På lördag kommer resten av familjen mamma, pappa, Klara, Emil och Sofia. Det ska bli roligt och mysigt att ha några mindre kalas. =) Ska bjuda på lite gott. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar