onsdag 13 oktober 2010

FRUSIT HELA DAGEN LÅNG

Ojojoj, idag har jag haft en sån rolig dag! Nej, nu överdrev jag lite, jag har haft lite roligt, jag har lärt mig lite men det har varit jobbigt. Idag har vi åkt runt till 4 sjöar och kollat på miljön runt dom och kollat vad det var för sjöar, mätt ph, joner och så vidare. Kollat om dom var näringsrika eller näringsfattiga. Men vad vi har frusit, det har varit såååå kallt!!! Mina fötter har fortfarande inte återhämtat sig!


Här är vi vid en sjö som heter Skiren, om jag kommer ihåg rätt. =) 

Himlen var vacker i morse. 


PS. Varför ska det vara så svårt att sälja en mobil på blocket för, massa som vill köpa den men ingen som svarar när jag försöker få tag på dom! åhh, måste ju sälja den för att ha råd med Ullared och soffan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar