måndag 13 september 2010

VECKA 1


Jag tänkte att jag skulle berätta för er hur min första vecka med GI har gått. Direkt när jag vaknade i morse gick jag upp och tömde min överfulla blåsa och så ställde jag mig på vågen. Jag kan ju börja med att säga att det var nästan exakt 2 år sedan som jag låg på denna vikt. Det känns väldigt bra, GI plus promenader (väldigt få denna vecka) fungerar för mig. Det ger mig väldigt mycket motivation till att fortsätta. Jag längtar till nästa måndag morgon då jag kommer väg mig igen.


Som ni ser på bilden så har veckan varit väldigt lyckad! =)

En litet tillägg... jag har gått ner 10 kilo sammanlagt!

3 kommentarer:

  1. Gud vad duktigt du är =) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är stolt över dig syster! Känns att du verkligen är på g nu! Och det syns på många sätt! KramKram

    SvaraRadera