tisdag 7 september 2010

INTE MIN GREJ


Detta har jag ätit idag. Frukosten var okej. Lunchen var okej. (dock var jag väldigt hungrig kort efter både frukost och lunch). Middagen däremot, inte direkt min grej. Köttet var gott, men kokt brocooli, no thank you. Kunde inte äta upp det. Jag ska äta kokt brocooli fler gånger enligt mitt matschema, men kommer äta färsk brocooli i ugn i stället.

Dagens motion blev en cykeltur i stället för promenad. Jag hojade runt lite, fram och tillbaka och så för att det skulle bli en lite längre sväng. Jag passade på att köpa brocooli på vägen hem och två burkar tonfisk.


1 kommentar:

  1. Varsågod!
    De är jättegoda, innehåller inga konstiga tillsatser, näringsvärde per 100 g:
    240 kcal
    14 g protein
    4 g kolhydrater
    Fett vet jag inte.
    Märket heter Enebacken. (kostar 29.90 kr/kg)

    Äter faktiskt dom just nu till middag, hehe!

    Ja, Anders Bagge är bara för härlig!
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera