torsdag 26 augusti 2010

YES AND NO!

Jaha... då var alla räkningar betalda den här månaden igen. Varje månad gör det lika ont att se alla pengar försvinna. Den här månaden gör det lite extra ont eftersom jag varit tvungen att köpa kurslitteratur för 2500kr. Plus att jag måste köpa lite skogs utrustning inför lite grejer som vi ska göra i skolan. SNÄLLA NÅN, VI LEVER PÅ STUDIELÅN, HUR KAN VI VARA TVUNGNA ATT LÄGGA UT SÅ MYCKET PENGAR! Det borde vara olagligt att ha massa obligatorisk litteratur, i alla fall så dyr.

Jaja, jag hoppas få lite tillbaka för jag la precis in en annons på blocket. Säljer nu äntligen mina gamla komvux böcker. Hoppas jag blir av med dom också!!!

Jag är fortfarande inte helt frisk men i morgon ska jag till skolan.

1 kommentar:

  1. usch ja, jag behövde dock bara köpa böcker för 800 den här gången, för en ska Sanna låna åt mig från universitetsbiblioteket. :) jag har ju inte fått mina pengar från csn än, de håller på o krånglar en massa. jag blir så sur på dem, nu har jag 9 kr på kontot och då är mina kursböcker inte betalda än. Hm.

    SvaraRadera