lördag 7 augusti 2010

MY MOTHERS BIRTHDAY


Idag fyller min kära mamma 46 år, jag tog min hoj och cyklade hem till mamma, pappa och Klara vid 11 hugget idag och hjälpte mamma förberedda inför kalaset, eftersom hon jobbat natt och sov. I present fick hon i micro av oss och lite annat smått och gott av de andra. Ett foto album med foton sen hennes 40 årsdag. JISSES säger jag bara! På sex år händer det grejer. Alla såg väldigt annorlunda ut och mig ska vi inte tala om. TRAGISKT!! PATETISKT!! IDIOTISKT!!! USCH!! BLÄÄ!! Hur kan jag låtit mig själv bli så här.... Bra fråga. Men nu är jag ju på gång i alla fall.
En av mina sysslor idag var att plocka 2 liter röda vinbär och sedan rensa dom. Plocka dom tog inga tider eftersom dom har så mycket. Men rensa... det var mindre roligt. Dum som jag var så plockade jag ju inte borta "pinnarna" direkt när jag plockade dom. =)

Jag cyklade förut i regnet och blev rätt blöt. Men nu är jag torr och kollar på Ghost Rider lite så där i bakgrunden, ska lägga mig och läsa snart.

1 kommentar: