torsdag 29 juli 2010

TORSDAGEN DEN 13 MARS 1969

Pappa och mamma rensar lite där hemma och pappa har hittat sina gamla skol grejer. Det var jätte kul att titta igenom dom och det kändes samtidigt häftigt. Tänk att pappa suttit med dessa böcker och papper i skolan, för rätt många år sedan. Matematik, med nästan bara R i hela boken. Och lite svenska, skrivstil och andra roliga meningar. Det fanns en hel del teckningar också. En rolig grej var hans dagbok, pappa sa att i tre dagar skrev jag, sen tröttna jag väl. =)


Den 13 mars 1969 skriver han att han såg före aktuellt när tre astronauter, som varit i rymden i 10 dagar landade i stilla havet. ÄR inte det häftigt??


Nova var ju som sagt hemma hos mamma och pappa och jag tog min cykel och sällskapa med dom ett par timmar. Alltid lika härligt att träffa Nova. Och mina föräldrar såklart. Och Klara. Och Johanna, hann jag träffa en sekund också. =) Nova fick jordgubbar till mellis och enligt hennes minspel tror jag att de var lite sura.


GOASTE UNGEN I VÄRLDEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar