lördag 24 juli 2010

LEVA LOPPAN

Idag ringde klockan redan kl 04.00, det var bara att gå upp och hoppa i duschen. Klockan 5.45 ungefär var jag, Angelica och Jonas inne vid Himmelstalund. Där Norrköpings största loppis är varje helg, varje sommar. Vi hade tänkt försöka sälja lite av deras saker och det lyckades vi ju med. Lite fick vi ta med hem, men mycket blev sålt. De flesta människorna som kom förbi och kollade och köpte var trevliga.. men endel människor finns det inte ord för! Så fula människor att jag är glad för den person jag är! USCH!!! Jag orkar inte förklara, men idiotiska, patetiska och fula människor som tror att det är helt okej att behandla människor hur som helst.

Vi gav i alla fall upp mellan 13-14 någon gång för då blev det alldeles för kallt. Då var nästan alla människor borta också. Och vinst, ja det blev det ju!

Nu är jag så trött efter en intensiv dag så jag ska krypa ner i soffan, kolla på ONE TREE HILL under täcket och förhoppningsvis somna gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar