onsdag 28 juli 2010

ETT ERKÄNNANDE

Ja nu när jag ändå berättar vad jag har inhandlat så kan jag ju säga att jag beställde 4 grejer till idag. DET VAR VERKLIGEN JÄTTE BILLIGT! I vanliga fall kostar dom runt 300-500 kronor styck, men jag fick ju 179 kronor styck. Då kan jag inte låta bli.

Men nu mina vänner, nu har jag bestämt mig för att ha köpstop! Jag kan inte köpa mer grejer nu. Hur länge vet jag inte, men jag ska verkligen tänka på min ekonomi nu, jag har ju för i fasen skulder jag vill bli av med och jag lever på studielån. Jo men det klarar jag av! Var stark Carolina!

Så nu vet ni det, jag är en shopoholic och nu är det bra med det! Undan tag är ju självklart nödvändiga saker som skolsaker och eventuella kläder och ytterkläder till hösten!

1 kommentar:

  1. Hm, känner igen det där.. Jag har fått nåt ryck o beställer massamassa kläder, men sen när beställningen väl gått iväg slår samvetet till och jag avbeställer alltihop igen. ;)

    SvaraRadera