lördag 31 juli 2010

BORING LIFE

Usch, idag är en sån där tycka synd om mig själv dag. Det händer ingenting och jag har såååå tråkigt. Jag vill göra något roligt, men vadå?? Jag är ju liksom lite begränsad, eftersom jag inte har många vänner. Woohooo, jag super mig full och går ut på krogen! Nej! Woohoo jag bjuder över lite kompisar på hemmafest! Nej! Woohoo jag bjuder över några vänner på middag! Nej! SUCK SUCK SUCK SUCK SUCK SUCK! Sometimes my life is so fucking boring!

PS. Som sagt, tycka synd om mig själv inlägg. ;)


UPPDATE: Självklart kan jag ha roligt utan att supa mig full och gå ut på krogen! =) Jag är inte som vissa människor, som dricker alkohol flera dagar i veckan.

1 kommentar:

  1. Tycker inte du heller om lördagar? :O

    Men du. Nästa gång du inte har något att göra och det sammanfaller med min tristess - då ses vi va? :)

    SvaraRadera